24.02.2017
Digitalizācija

Rimi kiosks - pirmā personalizētās iepirkšanās sistēma Baltijā

No 2012. gada oktobra Rimi veikalos visā Latvijā ir ieviesta pirmā personalizētās iepirkšanās sistēma Baltijā - Mans Rimi kioski. Tā nodrošina iespēju izmantot Mans Rimi karti vēl izdevīgākiem pirkumiem - saņemt personalizētus piedāvājumus par zemākām cenām, apskatīt kartes uzkrātos punktus, kā arī aplūkot citu lojalitātes programmas partneru īpašos piedāvājumus.

“Mēs meklējam arvien jaunas idejas un izaicinājumus, kā kaut mazliet atvieglotu mūsu klientu ikdienu un piedāvātu viņiem kvalitatīvas preces plašā klāstā par izdevīgām cenām. Līdz ar to šobrīd esam spēruši lielu soli nākotnes veikala koncepta ieviešanas virzienā, kas nodrošinās vēl labākas akcijas cenas veikalā personalizētajiem produktiem un precēm. Esam pārliecināti, ka jaunais serviss padarīs iepirkšanos daudz ērtāku, parocīgāku un efektīvāku, un ļaus klientam krietni ietaupīt ne tikai savu laiku, bet arī finanses, kas ir arī pats būtiskākais” 2012. gada oktobrī teica stāsta Valdis Turlais, Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs.

Pirms došanās iepirkties Rimi veikalos, katrs Mans Rimi kartes lietotājs var apskatīt personalizētos piedāvājumus Mans Rimi kioskos, kas atrodas pie ieejas tirdzniecības vietās. Novelkot Mans Rimi karti kioskā, uz tā ekrāna katram pircējam ir iespēja aplūkot un uz vietas arī izdrukāt tieši viņam sagatavotos aktuālos piedāvājumus un atlaides. Tādējādi pircēji iepirkšanās procesā var vieglāk sekot līdzi saviem īpašajiem piedāvājumiem un akciju produktiem. Ikvienam pircējam katrā iepirkšanās reizē ir nodrošināti vairāku veidu piedāvājumi – izdevīgi pirkumi nedēļas un mēneša garumā, kā arī īpašie Rimi partneru piedāvājumi.

“Katra Mans Rimi klientu kartes īpašnieka speciālie cenu piedāvājumi tiek sagatavoti, balstoties uz sistēmā esošajiem datiem par klienta pirkumu statistiku, iepirkšanās paradumiem. Piemēram, ja kāds no pircējiem regulāri pērk sieru, pienu un krējumu, tad attiecīgi viņam tiek piedāvāta īpaši laba un izdevīga cena kādam no konkrētās kategorijas produktiem,” komentē V. Turlais.